سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Tue 7 May 2024
    باشگاه خبری ایران دریلینگ؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت حفاری در ایران و جهان
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت حفاری با ما تماس بگیرید
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری ایران دریلینگ با ما تماس بگیرید
Breaking News
سرخط اخبار چهارشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۳ ، ساعت ۱۵:۴۲:۱۹

با وجود افت قیمت‌های نفت
استات اویل به سرمایه‌گذاری‌های نفتی خود ادامه می‌دهد
ایران دریلینگ: شرکت نروژی استات اویل اعلام کرد که این شرکت با وجود افت قیمت‌های نفت به سرمایه‌گذاری‌های خود در پروژه‌های بزرگ ادامه می‌دهد. به گزارش ایران دریلینگ و به نقل از سایت شانا، تیم دادسون، معاون مدیرعامل شرکت نروژی استات اویل در یک کنفرانس خبری گفت: با وجود افت قیمت‌های نفت، این شرکت به سرمایه‌گذاری‌های خود در پروژه‌های بزرگ مانند اکتشاف مواد هیدروکربوری ادامه می‌دهد. وی افزود: کسب و کار ما براساس تجارت بلندمدت است و ما براساس فرضیه‌های بلندمدت مربوط به قیمت تصمیم‌گیری می‌کنیم. این مقام ارشد اعلام کرد: البته وقتی که در کوتاه مدت، درآمدها نصف می‌شود، باید تامل کرد و اندیشید که هم‌اکنون چه کاری انجام دهیم و آیا باید به سرمایه‌گذاری ادامه داد یا خیر. دادسون گفت: اما  نمی‌توانیم تنها سرمایه‌گذاری را متوقف کنیم و باید برای بلندمدت و کشف و یافتن منابع جدید نفت و گاز برای آینده سرمایه‌گذاری کنیم.

وی با اشاره به این که بحران کنونی نخستین بحران در تاریخ صنعت نفت نیست، گفت: باید به سرمایه گذاری‌ها ادامه داد زیرا تقاضا برای منابع هیدروکربوی در بلندمدت به این دلیل که منابع نفت و گاز در حال کاهش است، افزایش می‌یابد. این مقام ارشد گفت: آنچه که من می‌دانم این است تقاضای نفت در سال‌های ٢٠٤٠ و ٢٠٥٠ بیشتر می‌شود. چند شرکت بزرگ نفتی مانند شرکت انگلیسی هلندی شل، پرمییر اویل، تالو اویل و بی پی انگلیس تصمیم گرفته‌اند که از فرصت‌های شغلی خود بکاهند و اجرای پروژه‌های بزرگ را به تاخیر اندازند. شرکت بزرگ خدمات نفتی جهان شلمبرژه نیز از کاهش ٩ هزار فرصت شغلی خبر داده بود. شرکت استات اویل یک شرکت بین‌المللی نفت و گاز است که در ٣٦ کشور فعالیت دارد؛ مقر آن در نروژ است و حدود ٢٣ هزار کارمند در سراسر جهان دارد.


  کد خبر : 514
  ارتباط با سردبیر : info@IranDrilling.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «IranDrilling» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «IranDrilling» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :